Cierne sprzęgło przeciążeniowe RUFLEX 0 2TF otwory i element napędowy wg zamówienia
towar niedostępny
dodaj do schowkaOpis
Podczas składania zamówienia należy podać średnicę otworu "d2" oraz grubość elementu napędowego "b1"
Podana cena dotyczy piasty z napędem o grubości 6mm. W pozostałych przypadkach ceny mogą się różnić.
RUFLEX to seria, która obejmuje sprzęgła przeciążeniowe, wyprodukowane z wysokiej jakości materiałów. W zależności od modelu komponenty te przenoszą moment obrotowy, który maksymalnie wynosi 6800 Nm. Na tle innych rozwiązań wyróżniają się wysoką wytrzymałością i świetną, wydłużoną żywotnością ciernych okładzin. Marka KTR w produktach tych stosuje powierzchnie ocynkowane metalowe, co również ma pozytywny wpływ na trwałość i wspomnianą już żywotność.
Cierne sprzęgło przeciążeniowe znajdzie zastosowanie między innymi w maszynach pakujących, tekstylnych czy w transporcie bliskim. Komponenty w standardowym wykonaniu poleca się motoreduktorom i przenośnikom. W ofercie dostępne są także modele z łańcuchowem kołem oraz łączone ze sprzęgłem ROTEX lub BoWEX. W przypadku produktów ze sprzęgłem ROTEX otrzymujemy przeciążeniowe rozwiązania skrętnie elastyczne, które świetnie sprawdzą się tam, gdzie występują odchyłki wałów. Komponenty połączone z serią BoWex natomiast to dwukardanowa opcja, również skrętnie sztywna, przystosowana do połączeń typu wał-wał. Dwukardanowe rozwiązanie umożliwia skuteczne kompensowanie dużych przesunięć.
Niniejsza oferta dotyczy ciernego sprzęgła przeciążeniowego RUFLEX. Symbol 2TF oznacza, że jest to rozwiązanie, w którym stosuje się sprężyny talerzowe. Dwa te elementy pozwalają na podwójny moment obrotowy. To doskonała opcja do aplikacji, w których występują średnie obciążenia jednostkowe okładzin ciernych.
W produktach wykonania podstawowego stosuje się okładziny wykonane z nierdzewnego materiału i bez azbestu. Ponadto komponenty te są z pasywacją cynkowane. Zanim ostatecznie zdecydujesz się na niniejszy produkt, sprawdź wszystkie parametry Znajdziesz je w katalogu producenta w zakładce Do pobrania.
Dane techniczne
Maksymalna szerokość elementu napędowego [mm] | 6 |
Układ sprężyn | 2 TF |
Maksymalna średnica otworu [mm] | 20 |
Długość po złożeniu [mm] | 33 |
Średnica zewnętrzna [mm] | 45 |
Nominalny moment obrotowy [Nm] | 4-20 |
Materiał wykonania | stal |